eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWeiss wlasnie o kartachRe: Weiss wlasnie o kartach
  • Data: 2002-01-11 05:42:07
    Temat: Re: Weiss wlasnie o kartach
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > 8. Podpis na rachunku nie zgadza się z wzorem na karcie. Jak postępować?
    >
    > Należy poprosić klienta o ponowne, poprawne podpisanie się na rachunku.
    > Bardzo ważne jest aby nie pokazywać klientowi podpisu na karcie.
    > Jeżeli płacącym jest właściciel karty, będzie wiedział jak powinien wyglądać
    > jego podpis, oszustowi nie należy ułatwiać zadania.
    > Jeżeli problem się powtarza, można POPROSIĆ klienta o dokument ze zdjęciem
    > potwierdzający tożsamość lub zadzwonić do PolCardu (0-22) 515 30 00.

    Zastanawiam się tylko, co zrobi PolCard nie widząc podpisu ?
    Wydaje mi się, że powiedzą żeby sprawdzić dowód :-)

    > Przypomne, ze terminal pyta o zgodnoc podpisu. Co wiecej, nie narzuca wyboru
    > "TAK" ;).

    Pyta, czy podpis jest zgodny, czyli jednak narzuca hihihi...
    Bo jak klikniesz "nie", to pewnie nie zrealizujesz płatności.
    Problem w tym, że sprzedawca imo nie porównał podpisu, wcześniej wcisnął tak, a
    na pewno nie wierzę w sprawdzenie dowodu- po prostu ma nosa, albo przeczytał
    instrukcję i do swojej bajeczki dodał sprawdzenie dowodu.
    Wtedy jest bardziej wiarygodny.
    Tak mi się wydaje, że powinni sprawdzić film z tej stacji.
    Grzegorz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1