  • Data: 2002-01-17 06:34:42
    Temat: Re: Weiss wlasnie o kartach
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    > 2. Sprzedawca jest zobowiązany umową z bankiem do zatrzymywania kart w
    > przypadku kiedy nabierze przekonania, że osoba która się nia posługuje
    > nie jest do tego uprawniona (n.p. niezgodnośc podpisu)
    > Zgadza się?

    Nie zgadza sie. Nabranie przekonania to jakas bzdura.
    To jakby pracownik banku zobaczyl twoj skredytowany samochod z innym
    kierowca i postanowil go zabrac bo jest wlasnoscia banku i nabral
    podejrzen.

    > 3. Sprzedawca może poinformować klienta o swoich wątpliwościach i
    > poprosić go o uwiarygodnienie swoich praw do posługiwania się kartą
    > poprzez okazanie dowodu tożsamości.
    > Zgadza się (przypominam, że prosić zawsze można)

    Oczywiscie ze moze poprosic.

    > Teraz wię, jeżeli sprzedawca chce, to wykonuje zależny od niego punkt
    > pierwszy, następnie stwierdza, że umowa z bankiem obliguje go do 2, a
    > żeby dać Ci szansę prosi o 3.
    > Ty odmawiasz, więc wątpliwość przeradza się w przekonanie i sprzedawca
    > wykonuje punkt 2.

    No wiec nie zgadzamy sie w punkcie 2

    > Sprzedawca MA OBOWIĄZEK zatrzymać kartę, jeżeli sądzi, że nie jesteś
    > uprawniony do korzystania z niej. Tak mówi instrukcja, którą otrzymuje
    > od akłajera.

    Jego umowa mnie gowno obchodzi. A pokwitowanie wyda ?
    Jedynym ogranem ktory moze ZABRAC karte jest bank.
    Pracownik owszem moze to zrobic NA WYRAZNE zyczenie banku a nie ze mu sie
    podpis nie podoba

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/