eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWeiss wziął na ząb BPH :-)Re: Weiss wziął na ząb BPH :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Weiss wziął na ząb BPH :-)
    Date: Sun, 18 Dec 2005 23:51:20 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 113
    Message-ID: <do4p55$j4r$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dnubo8$9gs$1@inews.gazeta.pl> <dnueep$g56$1@news.dialog.net.pl>
    <dnuf1i$pa9$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: solo.viknet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: multipart/related; type="text/plain";
    boundary="----=_NextPart_000_001B_01C6042D.F214B2C0"
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1134946278 19611 193.29.255.71 (18 Dec 2005 22:51:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Dec 2005 22:51:18 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-User: goldblum
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:372565
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotr Gralak wrote:
    > On Fri, 16 Dec 2005 14:20:54 +0100, "Glenn" <g...@b...pl>
    > wrote:

    >>> Owszem i może dlatego program był do d... - rzecznik go zagadał i
    >>> nic z tej rozmowy nie wyniknęło
    >>
    >> Jak ktos ma ochote to Weissa powtarzaja w nocy. Gdzies miedzy 2 a 3,
    >> nie pamietam dokladnie.
    >> A ze nic nie wyniknelo - Weiss jest po prostu kiepski.

    Sprawdziłem, że właśnie otrzymałem 150 zł z datą efektywną 2 grudnia.
    Słucham audycji nagranej w nocy. Zadzwoniło do niego ponoć wiele osób i
    wiele napisało. 2 rozmowy wyemitował. Jeden z klientów "zapłacił" aż 750
    zł.
    Dowiedziałem się, że:
    - klienci chcą płacić za rok z góry
    - podwyżka nie była drastyczna (tylko z 1,2% na 2 %)
    - klienci byli poinformowani o zmianie albo na wyciągu albo przy
    otwieraniu konta Sezam
    - opłata pobrana z góry NIE podlega zwrotowi, jeśli za miesiąc
    zrezygnuję z konta.

    Ciekawostka
    Mnie zaliczyli pewnie do grupy poinformowanej przez Sezam. Rzecznik nie
    powiedział jednak, że ostatnimi czasy klient przy otwarciu zarzucany był
    reklamami, którymi sobie nie życzy (dom maklerski i inne oferty banku).
    Było ich za każdym razem kilka po zalogowaniu do konta i nauczyło mnie
    to klikania DALEJ i dalej - bez czytania. Stąd zapewne ci niezadowoleni
    klienci nie zauważyli (wśród reklam) ważnego komunikatu. Znamienne jest
    to, że reklamy URWAŁY się po pobraniu pieniędzy. Może to wskazywać na
    celową akcję robienia "sztucznego tłoku" aby komunikat nie był
    zauważony.
    WAZNE jest również to, że bank pogwałcił ustawę. Wyraźnie NIE zgodziłem
    się na używanie moich danych do celów marketingowych - przy podpisywaniu
    wszelkich umów. Bank może mi świadczyć usługę prowadzenia rachunku i TU
    może przetwarzac moje dane lecz nie życzę sobie reklam po zalogowaniu -
    także (lecz nie tylko) jego reklam. Zażądałem pisemnie wyłaczenia tego
    ale odpowiedziano mi (również pisemnie), że obecnie nie jest to możliwe
    wyłaczenie mi reklam. SKANDAL powiadam, bo oznacza to, że "na razie
    łamiemy ustawę, bo tak nam się podoba".

    *Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144 z 2002 r.,
    poz. 1204)
    Art. 10.

    1. Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej
    skierowanej do oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji
    elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej. (...))



    ale również starsza wyraźnie wskazuje, że jeśli klient nie życzy sobie
    to nie składa mu się ofert.


    Ptk.3 Art.6 Roz. 2 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
    odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebiezpieczny z
    dnia 2 marca 2000 r. mówi:
    "Posłużenie się wizjofonem, telefaksem, pocztą elektroniczną,
    automatycznym urządzeniem wywołującym i telefonem w celu złożenia
    propozycji zawarcia umowy może nastapić wyłącznie za uprzednią zgodą
    konsumenta."

    --
    Pozdrawiam
    Leszek



    Data zgłoszenia: 27-11-2005

    Treść zgłoszenia:
    Proszę wyłączyć reklamy ukazujące się po zalogowaniu
    (wszelkie - także własne) i pozostawić WYŁĄCZNIE komunikaty dotyczące
    obsługi konta (lub wskazać mi jak je wyłaczyć).





    Data odpowiedzi: 01-12-2005

    Treść odpowiedzi:
    Szanowny Panie,

    na chwilę obecną nie ma możliwości wyłączenia tej
    opcji. Propozycja została przekazana do administratorów i zgodnie z
    informacja przekazuję, że będzie wprowadzona na platformę jednak nie
    znamy dokładnie terminu.

    z poważaniem
    Magdalena Trzeciak
    COK BPH

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1