  • Data: 2013-07-07 22:59:33
    Temat: Re: Wekslowi oszuści
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-07 22:58, Arek pisze:
    > Budzik napisał(a) w wiadomości: <0...@b...poznan.pl>...
    > następuje:

    > Podwójna kwota wyłudzenia. Z odsetkami.
    > Ustawowy brak przedawnienia takich długów. Nie wiem, może jest?

    Nie sądzę, aby podziałało. Jeden ze sprawców od 20 lat jest "bezrobotny".

    Mimo że górna granica kary za fałszowanie weksla to aż 25 lat, to jednak
    wyroki wieloletniego więzienia bez zawieszenia budzą respekt. W
    szczególności kara 12 lat jest dość wysoka jak na przestępstwo "białego
    kołnierzyka".

    --
    Liwiusz