  • Data: 2009-02-22 18:28:43
    Temat: Re: Wiara w wykresy
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    root pisze:

    > Wykresy? Nie jestem ich zwolennikiem ale nigdy nie powiedzialbym o
    > tysiacach ludzi ktorzy ich uzywaja ze sa pomylencami. Gdybys mial choc
    > troche wyksztalcenia wiedzialbys, ze jesli 1000 osob mowi ze cos dziala a ty
    > jeden twierdzisz ze nie to powinienes sie przynajmniej zastanowic czy
    > przypadkiem to oni nie maja racji. Nie jestes alfa i omega, nie wiesz
    > wszystkiego a twoje przekonania sa tylko przekonaniami i niczym wiecej
    > (podobnie jak przekonania wierzacych a AT).
    > To prawda nie mozna ci zarzucic ze sie pomyliles ale to dlatego ze NIC NIE
    > ROBISZ poza spamowaniem.

    Wykresy nie dzialaja dlatego ze cokolwiek mowia tylko dlatego ze
    odpowiednie stado baranow postepuje zgodnie z wytycznymi czytania wykresow.

    Jesli wmowisz ludziom ze po spadku o 5% nastapi wzrost o 10% i
    przekonasz do tego duza licze baranow twoja przepowiednia spelni sie.

    I wcale nie jestes wrozka ... cud samospelniajacej sie przepowiedni