eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWiarygodność pośrednika kredytowegoRe: Wiarygodnośćpośrednika kredytowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wiarygodnośćpośrednika kredytowego
    Date: Mon, 13 Feb 2006 22:32:01 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <dsqtlg$p4r$1@news.onet.pl>
    References: <dspgs7$4hb$1@achot.icm.edu.pl>
    <062a01c63087$5d8fef30$5a15030a@CZARNYMASTER>
    NNTP-Posting-Host: 157.25.165.88
    X-Trace: news.onet.pl 1139866096 25755 157.25.165.88 (13 Feb 2006 21:28:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Feb 2006 21:28:16 +0000 (UTC)
    X-Sender: tetbSwL1XV5rm3Ef7T8UsFlgovu8i3UojdMB6iLUNSc=
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:377545
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Bartek" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:062a01c63087$5d8fef30$5a15030a@CZARNYMASTER...

    > Podstawą działania i proponwania klientowi konkretnego rozwiązania jest
    > KORZYSC klienta. Akurat ja zawsze wychodze z zalozenia, ze nie dzialam
    jako

    Nie przesadzajmy. Ludzei sa tylko ludzmi a biznes to nie Stowarzyszenie
    Sióstr Miłosierdzia. Moze faktycznie Ty tak myslisz (bo jestes np. mlody,
    rozentuzjazmowany i nie masz jeszcze potrzeby faktycznej pogoni za kasa. To
    przechodzi

    > W momencie, w ktorym zaproponuję klientowi
    > rozwiązanie najkorzystniejsze dla mne (czytaj: mam z tego najwiekszą
    > prowizje), stane sie przedstawicielem.

    I co sie wtedy stanie? Blysnei piorun i zabije Cie? Popelnoisz samobojstwo
    ze zgryzoty?

    Ja mam akurat łatwo, poniewaz
    > prowizje, ktore uzyskuje z róznych banków są bardzo do siebie zblizone.

    No i to jest wlasnie jedyny mozliwy sposob na uczciwosc i bezstronnosc
    doradcy. Czyli male zroznicowanie prowizji po to, by wybierajac dla Klienta
    konkretna oferte nie kierowal sie on tylko wysokoscia prowizji, ale tez
    wartosciami pozapienieznymi - takimi jak uznanie, renoma.

    > Ale filozofia tej dzialalnosci opiera sie na dzialaniu na korzysc klienta.

    Komunizm tez mial swoja filozofie. Filozofia biznesu jest jedna - robic
    pieniadze.

    Pozdrawiam
    SDD


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1