  • Data: 2007-07-04 19:28:03
    Temat: Re: Wieksza kasa jak wymienic?
    Od: Alex81 <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    In article <f6grs2$1qg$1@inews.gazeta.pl>, b...@g...SKASUJ-TO.pl
    says...
    > jak sie wymienia kwoty typu 5000 funtow w kantorze to w jaki sposob to
    > zrobic, zeby nie nosic ze soba gotowki? Ewentualnie w jaki sposob wymienic
    > ta gotowke na PLN tak zeby najwiecej na tym zyskac ( najmniej stracic).
    To raczej bez szans, przynajmniej mi się nigdy nie udało. Bierzesz
    obstawę i w drogę ;)

    > Zalozmy, ze kurs jest 5,5 przy sprzedazy o ile przy takiej kwocie mozna sie
    > z kantorem potargowac ( chodzi oto ile realnie moga mi dac, bo 2gr to daja
    > zwykle od reki ).
    W kantorach w bankach chyba jeszcze nigdy nic nie utargowałem, w
    pozostałych przejdź i po prostu zapytaj ile by dali przy wymianie o
    takiej wielkości. Swoją drogą, różnice mogą zaskoczyć - przynajmniej w
    dolarach były w okolicach 6-8 procent.

    --
    pzdr
    alex