  • Data: 2004-03-20 20:46:44
    Temat: Re: Wielka mi dziura w ...
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasnie... przypadek, ktory mialem dzisiaj...
    >
    > Zostal mi jeden kod. Niestety byl tak nieczytelny, ze wsrod 3 cyfr moglem
    > strzelac pomiedzy 0,3,6,8,9 i chcialem aktywowac kolejna karte kodow.
    > Moglbym tak sobie strzelac do, za przeproszeniem "usranej smierci"...
    Jesteś pewien, że nie krócej?
    Ile razy spróbowałeś?

    > W takim mBanku skompromitowanego kodu nie da sie wykorzystac ponownie. I to
    > jest jedna z podstaw bezpieczenstwa jakie ma swiadczyc karta.
    Jesteś pewien, czy Ci sie tylko wydaje?
    Pytanie retoryczne, bo wiem że tylko Ci sie wydaje.

    W mBanku można bez problemu 4x wpisać błędny kod,
    za każdym razem system pyta o ten sam numer.
    Dopiero piąte wprowadzenie błędnego kodu
    powoduje zablokowanie aktywnej listy haseł jednorazowych
    W Inteligo nieco szybciej, bo tylko do 3x sztuka :)
    W obu przypadkach w tym momencie do odblokowania
    wymagany jest kontakt telefoniczny.