eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWielka plama VWBank DirectRe: Wielka plama VWBank Direct
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wielka plama VWBank Direct
    Date: Thu, 16 Dec 2004 15:07:24 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 18
    Sender: p...@v...pl@xdsl-4727.wroclaw.dialog.net.pl
    Message-ID: <u...@4...com>
    References: <cp2ge0$8n4$2@news.onet.pl> <5...@n...onet.pl>
    <P...@z...wbc.lublin.pl>
    <cp55be$p5c$1@news.onet.pl> <cpqkn7$jqn$1@inews.gazeta.pl>
    <cps4be$km1$1@news.elsat.net.pl>
    Reply-To: r...@a...net.pl
    NNTP-Posting-Host: xdsl-4727.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1103206056 28240 81.168.255.119 (16 Dec 2004 14:07:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Dec 2004 14:07:36 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    User-Agent: Hamster/2.0.5.5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:329647
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 16 Dec 2004 14:57:49 +0100, w <cps4be$km1$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech
    Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(-a):

    > W ogóle ten bank robi postępy. Po wielu miesiącach zorientowali się, że
    > w callcenter automat pytał nie o 'numer klienta' a o 'numer rachunku', i
    > wykładało się na tym chyba 90% klientów. Teraz już pyta o nr klienta, a
    > i końsultantki pytają o numer klienta. Normalnie w szoku jestem.

    Myślę, że nie dlatego że klienci się zakładali, tylko konsultantki kurw**a
    trafiała i w końcu wymogły tą zmianę (strajkiem, sądząc po wiecznym
    "zajęte":P). :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1