    From: Jan Werbiński <j...@j...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Wielkie podziękowania dla Dietera
    Date: Sun, 22 Mar 2009 13:47:00 +0100

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gq5bq9$bjv$1@inews.gazeta.pl...

    > Współczynnik c/z nie jest żadnym miernikiem wartości akcji, chyba, że
    > znasz
    > jego przyszłą wartość. Przypuszczam jednak, że tak jak ja, czytasz
    > publikowane wskaźniki, a one żadną miarą nie są przyszłe.

    Zapomnij o akcjach i pomyśl o firmie.
    Zysk każdej firmy odniesiony do jej wartości określa wartość firmy. Kupując
    sklep osiedlowy za 250 tys, który przynosi zysk roczny 50 tys wiesz, że
    robisz niezły interes. Kiedy taki sam sklep przynosi straty, lub zarabia 10
    tys rocznie, a po przyjrzeniu się stwierdzasz, że jest dobrze zarządzany i
    niewiele można poprawić, to sytuacja wygląda inaczej.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/