  • 1. Data: 2009-03-20 07:53:57
    Temat: Wielkie podziękowania dla Dietera
    Od: "wtopiony na maks" <[TNIJ_SPAM]@op.pl>

    Jako, że jestem leszcz i zupełnie nie mam pojęcia o cyklach analizach itp,
    itd
    to zawierzyłem Dieterowi w kwestii dolców.
    Kiedyś parę lat temu kupiłem tej zielonej makulatury z myślą, że lepiej
    wyjdę na
    tym niż trzymając złotówki w banku.
    Kupowałem po 3,79 - potem nawet dolar urósł do 4,2 więc pomyślałem, że
    to był dobry pomysł, ale wkrótce dolar zaczął spadać i tak spadał kilka lat

    dotarł do 2 zeta.
    Przeszukałem grupę i znalazłem prognozę Ditera pt. przed wielkim wzrostem
    dolara,
    powiało optymizmem, wiec pomyslałem sobie sprawdzimy co mi tam i tak jestem
    kupę
    szmalu do tyłu.
    czekałe czekałem czekałem az wreszcie parę dni temu sprzedałem dolce po 3,74
    w kantorze.
    co prawda taniej niż kupiłem, na dodatek inflacja pożarła trochę, ale coś
    tam zostało.
    Teraz pytanie czy uda mi się odrobić pozostałem 5 groszy, a może jeszcze
    nawet zarobić z 10
    groszy tak żeby przynajmniej samopoczucie było lepsze, innymi słowy kiedy
    znowu kupić dolce?
    Czy jest szansa że pójdą na 6 zeta tak jak Dieter prognozował? W sumie mi 6
    zeta nie potrzebne
    ale te 5-20 groszy to byłoby cudowne zakonczenie przygody z inwestowanie w
    dolary i gdyby
    mi się to udało to przyrzekam że już nigdy nie będę bawił się w takie
    spekulacje.

    pozdrawiam
    wtopiony na max

  • 2. Data: 2009-03-20 08:11:40
    Temat: Re: Wielkie podziękowania dla Dietera
    Od: "re" <m...@g...pl>

    tez jestem zarobiony
    nie tylko na dolcach ale i na akcjach

    przylaczam sie do podziekowan

  • 3. Data: 2009-03-20 08:26:31
    Od: "Madafaka" <...@...pl>

    Mozecie mu 'podziekowac' finansowo. NIech kazdy kto zarobil wplaci 20% kwoty
    zarobionej na konto Ditera.

  • 4. Data: 2009-03-20 09:06:19
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "wtopiony na maks" <[TNIJ_SPAM]@op.pl> napisał w wiadomości
    > Kupowałem po 3,79 - potem nawet dolar urósł do 4,2 więc pomyślałem, że
    > to był dobry pomysł, ale wkrótce dolar zaczął spadać i tak spadał kilka
    > lat

    Nie uciąłeś strat.

> [...]
    > nawet zarobić z 10
    > groszy tak żeby przynajmniej samopoczucie było lepsze, innymi słowy kiedy

    Chcesz się odkuć na interesie, który przynosi Ci straty. Nie uczysz się.
    Niedobrze...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2009-03-20 09:14:19
    Temat: Re: Wielkie podzi dla Dietera
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    Jan Werbi

  • 6. Data: 2009-03-20 09:23:46
    Temat: Re: Wielkie podzikowania dla Dietera
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "mwojc" <m...@N...lodz.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli powtórne wejście będzie poparte jakąś sensowną analizą to czemu nie?

    Jakie wnioski masz po analizie sytuacji makroekonomicznej USA i ich polityki
    pieniężnej?

  • 7. Data: 2009-03-20 10:21:53
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Użytkownik "mwojc" <m...@N...lodz.pl> napisał w wiadomości

    > Jakie wnioski masz po analizie sytuacji makroekonomicznej USA i ich
    > polityki pieniężnej?

    :) Chodziło mi tylko o to, żeby nie wykluczać powtórnego wejścia w
    instrument, który wcześniej przyniósł straty. A jeśli chodzi o dolara, to
    oczywiście perspektywy są jasne. Aż za jasne...

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 8. Data: 2009-03-20 16:50:12
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > dolary i gdyby
    > mi się to udało to przyrzekam że już nigdy nie będę bawił się w takie

    I znowu sitwa zaczyna bić pianę. Dieter, że ci się chce???

  • 9. Data: 2009-03-20 17:15:06
    Od: msz <C...@w...pl>

    Dnia 20-03-2009 o 10:23:46 Jan Werbiński
    <j...@j...com> napisał(a):

    > Jakie wnioski masz po analizie sytuacji makroekonomicznej USA i ich
    > polityki pieniężnej?

    cos sie zmienilo w ciagu ostatniego polrocza? (oprocz kursu usdpln)
    Pzdr

  • 10. Data: 2009-03-20 17:16:24
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "msz" <C...@w...pl> napisał w wiadomości
    .

    > cos sie zmienilo w ciagu ostatniego polrocza? (oprocz kursu usdpln)
    > Pzdr

    Bez zmian, katastrofa coraz bliżej.