    From: maniek żyła <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Wielkie podziękowania dla Dietera
    Date: Thu, 26 Mar 2009 14:17:27 +0100

    kc pisze:

    > ciebie.

    > Można zrozumieć twoją rolę jako forumowego debunkera, bo pełno takich na
    > internetowych forach tematycznych. Piszesz w koło to samo jak nakręcony, nie
    > rozumiesz giełdy i chcesz do tego niezrozumienia przekonać innych - ok. Ale
    > jeżeli nie rozumiesz to nie obrażaj innych. Podaj lepiej jakieś argumenty, że
    > giełda jest hazardem.
    >
    > kc

    jaja se robisz ewidentnie kolego skacowany.
    giełda jest hazardem i przyjmij to do wiadomosci bez argumentów
    nikt powazny nie bedzie sie wygłupiał by to udowadniac.
    giełda, ruletka, tzry karty,lotto to wszystko jest jeden hazard.
    ja tam nie mam nic do hazardu, do wyscigów konnych oraz do giełdy.
    chcesz to graj,ale nie dorabiaj to tego jakiejś ideologii, pseudo zresztą.
    ale co mi tam
    zwij sie inwestor, i bądź z tego dumny, jak ma tobie to poprawić
    samopoczucie.