  • Data: 2013-08-03 12:16:43
    Temat: Re: Wielkie polowanie na nie-dość-sprytnych?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 1 sierpnia 2013 13:25:40 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:

    > Czy nie wydaje się Wam, że banki zamiast robić pieniądze na obracaniu
    > pieniędzmi za główny cel postawiły sobie przyszpilanie klientów
    > nie-dość-sprytnych, zapominalskich, nie-czytających-dość-dokładnie
    > regulaminów (a raczej zmian w tychże), traktujących banki jako
    > instytucje godne zaufania itd?

    Wydaje mi sie że zmierza to wszystko ku normalności. Banki świadczą usługi, za usługi
    trzeba płacić.
    Piszesz ze będziesz zamykał niepotrzebne/ nieużywane konta itp. I ok. Podejrzewam
    jednak że otwierane te konta/ karty itp były nie dlatego że były potrzebne tylko
    dlatego że jakas promocja była, bank 20zł dał czy jakis inny gadzet.
    Darmowych obiadków nie ma. Kończa sie czasy "wiśniobrania" i nadchodzi normalność-
    masz konto czy karte to płacisz wg TOiP. Korzystasz aktywnie z konta czy karty, to
    wtedy opłaty moga byc zerowe albo nwet bank może się podzielić z Toba swoim
    zyskiem(zwrot części wydatków za zakupy)
    A ci nie dość sprytni to przeważnie własnie "wiśniobiorcy" jak bank dawał 50zł to
    podpisywali co tam tylko bankier podsunął, jak teraz bank upomina sie o np zaległe
    opłaty za konto to płacz i lament i pisanie że banki oszukuja itp.
    Żeby nie było: sam tez "wtopiłem"
    Jedyne "wisniobranie" na jakie się skusiłem to lata temu jak Alior powstawał. Dawali
    wtedy 100 czy 200zł za otwarcie konta. Wziełem kase konto było wtedy darmowe to nie
    zaknełem. Miałem i mam do dzisiaj konto w mbanku, więc z aliorowego nie korzystałem
    bo po co. Przegapiłem jak Alior wprowadził opłaty i skroili mnie na kilkanaście czy
    może kilkadziesiat zł. Zapłaciłem co im sie nalezało konto zaknełem i tyle.
    Z innych "wiśni" nie korzystałem i nie korzystam bo po co. Kupując dużo w internecie
    otworzyłem konto w nsyncu bo wszystko za darmo a chyba 5% zakupów zwracali. Zamknełem
    po mmiesiącu- użytkowo była to dla mnie porazka, a pozatym raz działało raz nie itp.
    W nosie więc miałem ich 5% i zrezygnowałem.
    Póki mbank jest za darmo i mTransfery działają to tam zostane-służy mi głównie do
    obsługi zakupów internetowych. Jednak juz nowy mBank mi sie nie widzi i jak
    zlikwidują stary interface to zapewne rozejrzę się za czyms innym.