  • Data: 2007-02-05 13:43:17
    Temat: Re: Wielokrotne przeniesnie KK
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:eq6rk4$psf$2@node4.news.atman.pl...
    > zastanawiam sie tylko na co Ci jedna karta z kosmicznym limitem,
    > balbym sie z taka z domu wyjsc, wole miec kilka kart z
    > mniejszymi limitami, czasem korzystam z jednej a czasem z kilku
    > np. z MC tylko w czasie promocji weekendowej
    [...]
    > wiec jeszcze raz, po co taka karta z duzym limitem?

    Bo mam tego straszne ilości (kiedyś zbierałem plastiki, teraz to
    już bez sensu, bo ilość wzorów wzrosłą praktycznie
    nieograniczenie), a szkoda mi się rozstawać z wysokim wypracowanym
    limitem (który zresztą sukcesywnie nadal sobie powiekszam co
    pewien czas). Nigdy nie wiadomo kiedy może się przydać. Tak więc
    jest to kwestia zmniejszenia ilości plastików, a także
    zmniejszenia koniecznych obrotów do uzyskania zwolnień z opłat a
    także próba wejścia "tylnymi drzwiami" do tego światka Signi itp.
    :-)))

    marekz