  • Data: 2007-02-06 07:51:35
    Temat: Re: Wielokrotne przeniesnie KK
    Od: "Mithos" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS wrote:
    > zastanawiam sie tylko na co Ci jedna karta z kosmicznym limitem,
    > balbym sie z taka z domu wyjsc, wole miec kilka kart z mniejszymi
    > limitami, czasem korzystam z jednej a czasem z kilku np. z MC tylko
    > czasie promocji weekendowej

    Dla mnie optymalne sa dwie KK. Nosic wiecej nie ma sensu, bo i tak nie
    mam gdzie (zwlaszcza, ze teraz wszystko ma postac karty i mi sie to
    juz nie miesci), a przeciez nie bede trzymal kart gdzies w szufladzie,
    bo i tak nigdy ich nie bede mial przy sobie wtedy gdy bede tego
    potrzebowal.

    I nie widze powodu czemu mialbym sie bac nosic ze soba taka karte.
    Przeciez w przypadku oszustwa i tak jestem odpowiednio chroniony, a
    przy karcie na podpis nie musze sie niczego obawiac (a limit wyplat
    gotowkowych moge ograniczyc do 0 PLN albo nie ustalac PINu).

    --
    pozdrawiam
    Mithos