  • Data: 2003-08-06 21:04:17
    Temat: Re: Wiem, że to NTG, ale juz nie mog
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wytnij-to napisał:

    > Więc ePKO ma tak jak większość oddziałów PKO BP SA i nie wiem po co bić
    > pianę, bo w swoim czasie zmienią numerację tak jak zmienili dla
    > rachunków COK i Inteligo.

    Dlatego, że inne banki się pospieszyły i leją już na konta PKO BP - a w
    efekcie, klient, żeby nie mieć kłopotów, może zechcieć uciec do innego
    banku [oczywiście nie mówię o sobie, bezrobotnym, bo ze mnie żaden
    klient ;)]. A raczej z nowym systemem PKO BP nie wyrobi się przed 1
    stycznia, więc mogłoby cos wreszcie zrobić dla istniejącego.

    Flyer