    From: "maniana" <g...@c...es>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Wieszczyciele tragedii narodowej
    Date: Sat, 19 Jun 2010 03:32:07 +0200

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:60b5.00000df2.4c1b7202@newsgate.onet.pl...

    > A kim ty facio jesteś? Wierzysz w bajeczki rzymskie, sprzedałeś się
    > Anglosasom i
    > Germańcom, srasz we własne gniazdo i plujesz na braci słowian. Popatrz do
    > lustra.
    > Co widzisz???

    jestem Słowianinem, ateistą, poganinem i narodowym socjalistą faciu, kocham
    rosyjski naród nienawidzę kacapa z KGB i jego polskojęzycznych pachołków z
    WSI-GRU którzy zamordowali mojego Prezydenta, podobnie jak nienawidzę USraju
    i bambusa który tam rządzi. Jeżeli mordercy sfałszują wybory, pozostanie nam
    Polakom uzbroić się i zabijać te wszy parchate po kolei zaczynając od ryżej
    świni i jego szemranej szajki.

    http://www.youtube.com/watch?v=qMyrJlT71Uw&feature=p
    layer_embedded