  • 1. Data: 2010-06-18 00:58:16
    Temat: Wieszczyciele tragedii narodowej
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    WSIoki, bolki, ich ubeckie media, a przede wszystkim volks-morderca tusk i
    komuchowski szczynukowicz z budy ruskiej wieszczą dla III RP, straszną
    tragedię, - prezydentem Polski zostanie polski patriota Jarosław Kaczyński -
    czy może być coś bardziej strasznego dla nich i ich pożytecznych idiotów
    oderwanych od zmywaków stanowiących ich elektorat? Jak oni teraz wszyscy
    razem spojrzą w oczy swojemu mocodawcy Putinowi. Nie ma większej hańby dla
    wyborców PO jak bratanie się ich "wodzów" z PZPR'owskim betonem. Czekam
    jeszcze tylko na deklarację, że o ideałach Solidarności, też czas już
    zapomnieć, bo Solidarność to był szkodliwy epizod w historii PRL, który
    podważył wieczną przyjaźń miedzy PRL-em, a Rosją Sowiecką Putina

  • 2. Data: 2010-06-18 13:17:54
    Temat: Re: Wieszczyciele tragedii narodowej
    Od: a...@v...pl

> [...]
    > zapomnieć, bo Solidarność to był szkodliwy epizod w historii PRL, który
    > podważył wieczną przyjaźń miedzy PRL-em, a Rosją Sowiecką Putina

    A kim ty facio jesteś? Wierzysz w bajeczki rzymskie, sprzedałeś się Anglosasom i
    Germańcom, srasz we własne gniazdo i plujesz na braci słowian. Popatrz do lustra.
    Co widzisz???

  • 3. Data: 2010-06-19 01:32:07
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Anglosasom i
    > Germańcom, srasz we własne gniazdo i plujesz na braci słowian. Popatrz do

    jestem Słowianinem, ateistą, poganinem i narodowym socjalistą faciu, kocham
    rosyjski naród nienawidzę kacapa z KGB i jego polskojęzycznych pachołków z
    WSI-GRU którzy zamordowali mojego Prezydenta, podobnie jak nienawidzę USraju
    i bambusa który tam rządzi. Jeżeli mordercy sfałszują wybory, pozostanie nam
    Polakom uzbroić się i zabijać te wszy parchate po kolei zaczynając od ryżej
    świni i jego szemranej szajki.

    http://www.youtube.com/watch?v=qMyrJlT71Uw&feature=p
    layer_embedded

  • 4. Data: 2010-06-20 22:05:51
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    maniana wrote:

    > jestem Słowianinem, ateistą, poganinem i narodowym socjalistą faciu,

    LOL

    > http://www.youtube.com/watch?v=qMyrJlT71Uw&feature=p
    layer_embedded

    Aaa ty z tych co chcą zrobić krok naprzód?