  • Data: 2012-12-13 12:55:31
    Temat: Re: Wiewiórki jedzą z RORu
    Od: "marek.h" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 grudnia 2012 21:09:43 UTC+1 użytkownik [sas] napisał:

    > A jeśli chodzi o połączenie, to wg mnie niezłym połączeniem jest BGŻO i
    >
    > BGŻ, wylewając z BGŻO przed ósmą wchodzi do BGŻ około 8.25 i można to
    >
    > przelać dalej I sesją BGŻ.

    O, to super wiadomość, chociaż sprzeczna z tym czego dowiedziałem się na infolinii.
    Tam twierdzili, że przelewy BGZOptima->BGZ są rozliczane zwyklymi sesjami
    eliksirowymi, czyli: 8:00 12:00 14:30.

    Natmiast w drugą stronę, czyli BGZ->BGZOptima: co 15 minut od 8-16 a następnie co
    godzię o 17:00 i 18:00.

    Ale zakładam, że wypróbowałeś to i że faktycznie to działa.