  • Data: 2006-11-29 23:22:51
    Temat: Re: Wirus w mBanku !!
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Nov 2006 18:21:33 +0100, r...@a...net.pl napisał(a):

    > Nie, my nie oglądamy niemieckich stron obyczajowych i myślimy zanim coś
    > zainstalujemy.

    Wcale nie koniecznie trzeba oglądać (niemieckie) strony obyczajowe.
    Kilka dni temu na Gadu-Gadu zaczepił mnie ktoś nieznajomy (GG#5273149):
    - Możemy porozmawiać?
    - Zobacz jak wyglądam (i tu link...)

    Naiwnie kliknąłem w ten link i w tym momencie antywirus zameldował mi
    usunięcie konia trojańskiego 'Dowloader' z komputera.
    Gdybym nie miał aktualnego antywirusa, to prawdopodobnie w niedługim
    czasie miałbym sprute konta w bankach i nawet bym nie widział z jakiego
    powodu.
    Zastanawiam się co z tym fantem zrobić?
    Czy jest sens robienia o to zadymy?
    Czy takie działanie może być ścigane przez prawo?
    Ten skubaniec w dalszym ciągu normalnie korzysta z tego konta na GG,
    widać że jest w necie i coś eksperymentuje z linuxem.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof