  • Data: 2006-11-30 16:48:41
    Temat: Re: Wirus w mBanku !!
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Nov 2006 16:15:18 +0100, r...@a...net.pl napisał(a):

    > Stare wersje tak. Nowe korzystają z ustawień systemowych.

    Nie mogę dojść, jak z tym jest naprawdę. Może to zależy nie tylko od
    wersji GG, ale również od wersji Firefoxa?
    Od wielu miesięcy używam GG v. 7.1, natomiast na Firefoxa 2.0
    przesiadłem się ok. miesiąca temu.
    I faktem jest, ze dawniej linki z GG zawsze otwierały mi sie w IE, a
    obecnie otwierają sie już w Firefoxie.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof