  • 1. Data: 2006-11-29 16:36:32
    Temat: Wirus w mBanku !!
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    mBank .......dead :-((
    łączność internetowa została zablokowana .....HORROR !!!
    też tak macie ??

    leh

  • 2. Data: 2006-11-29 16:38:56
    Temat: Re: Wirus w mBanku !!
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    Użytkownik "LEH" <i7i7@@@op.pl> napisał w wiadomości
    > mBank .......dead :-((
    > łączność internetowa została zablokowana .....HORROR !!!
    > też tak macie ??

    Wszystko śmiga, może ten wirus u Ciebie? ;)
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-11-29 16:42:47
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>

    Użytkownik "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "LEH" <i7i7@@@op.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wszystko śmiga, może ten wirus u Ciebie? ;)
    > pozdrawiam

    Logowałeś się teraz ??
    Ja mam trzy konta i wszystkie zablokowane :-(( .... zgłasza sie strona
    mBanku i każą podac pięć haseł jednorazowych ... jetsem po rozmowie z mLinią

  • 4. Data: 2006-11-29 16:46:19
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    > Logowałeś się teraz ??
    > Ja mam trzy konta i wszystkie zablokowane :-(( .... zgłasza sie strona
    > mBanku i każą podac pięć haseł jednorazowych ... jetsem po rozmowie z
    > mLinią

    No nie pisałbym, jeśli bym nie sprawdził.
    Zero problemów.
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-11-29 16:48:05
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    > Użytkownik "LEH" <i7i7@@@op.pl> napisał w wiadomości

    Aha, coś mi się skojarzyło. Przeczytaj ten watek, bo juz była taka sprawa.
    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_f
    rm/thread/d0f06e1fef7b0ee5/a56e2efe1f94145c?lnk=st&q
    =pr%C3%B3ba+wy%C5%82udzenia+bank&rnum=1#a56e2efe1f94
    145c
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-11-29 17:00:25
    Od: <a...@e...com>

    działa, proszę tu wirusów nie rozsiewać!!

    pozdr. EKO

  • 7. Data: 2006-11-29 17:21:33
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Nov 2006 17:36:32 +0100, w <ekkd4o$p95$1@nemesis.news.tpi.pl>, "LEH"
    <i7i7@@@op.pl> napisał(-a):

    > mBank .......dead :-((
    > łączność internetowa została zablokowana .....HORROR !!!
    > też tak macie ??

    Nie, my nie oglądamy niemieckich stron obyczajowych i myślimy zanim coś
    zainstalujemy.

  • 8. Data: 2006-11-29 17:22:01
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that LEH wrote:
    > Ja mam trzy konta i wszystkie zablokowane :-(( .... zgłasza sie strona
    > mBanku i każą podac pięć haseł jednorazowych ... jetsem po rozmowie z mLinią

    Pięć haseł jednorazowych wystarczy do wyczyszczenia konta, nigdy nic takiego
    nie podawajcie, od razu dzwonić do banku i zgłaszać włamanie.

  • 9. Data: 2006-11-29 17:26:53
    Od: "Robert.Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Ja mam trzy konta i wszystkie zablokowane :-(( .... zgłasza sie strona
    > mBanku i każą podac pięć haseł jednorazowych ... jetsem po rozmowie z

    to nie mBank każe
    złapałeś jakiegoś wirusa, oprogramowanie złośliwe
    i próbuje od Ciebie wyłudzić hasła
    przeskanuj komputer

  • 10. Data: 2006-11-29 17:27:48
    Od: "Karol S." <k...@z...pl>

    LEH napisał(a):

    > Logowałeś się teraz ??
    > Ja mam trzy konta i wszystkie zablokowane :-(( .... zgłasza sie strona
    > mBanku i każą podac pięć haseł jednorazowych ... jetsem po rozmowie z mLinią

    Jasne że ten wirus to u ciebie... Ale przecież prościej krzyczeć że to
    wina mbanku...

    Karol