  • Data: 2004-12-09 10:24:43
    Temat: Re: Witam Praca Dyplomowa
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krystekk wrote:
    > (...)
    >
    > To jakie banki internetowe pozostaja pomiedzy tymi, ktore Cie
    > denerwuja, a tymi, ktorym nie ufasz? :)

    pare jeszcze zostało :-)
    - e-konto w Fortisie,
    - Solo w Nordei,
    - do placenia w sklepikach darmowa "taryfa 0" w ING zasilana np z Fortisa
    - Inteligo do oplat w sklepikach internetowych,
    - darmowy pakiet inwestor w DB-PBC z darmowymi przelewami PZ i darmową VE,
    - darmowe lokacyjne w Raiffeisen Banku (slabe zabezpieczenia wiec tylko na
    podglad),
    Jak widać konta przeszły selekcję i pozostały tylko te najwygodniejsze :-)
    *** blad ***