    Date: Sun, 27 Mar 2022 12:06:55 +0200
    Subject: Re: Wkrótce bankructwo Rosji
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <g...@4...net> <t0d0ev$csh$1@gioia.aioe.org>
    <8tg2uiu7oaer$.sj1qr5hz9gyg.dlg@40tude.net> <t0dk9e$ppv$1@gioia.aioe.org>
    <622a5abc$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <t0ec2b$1ggp$1@gioia.aioe.org>
    <622ad461$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <t0idr7$1vr2$1@gioia.aioe.org>
    <622d054d$0$447$65785112@news.neostrada.pl> <t0jalb$48j$1@gioia.aioe.org>
    <622da9a6$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <t0m1mv$1ccb$2@gioia.aioe.org>
    <622ec901$0$471$65785112@news.neostrada.pl> <t0nc3j$ojv$1@gioia.aioe.org>
    <622f7f40$0$493$65785112@news.neostrada.pl> <t0r5iu$oj1$2@gioia.aioe.org>
    <62321a07$0$467$65785112@news.neostrada.pl> <t0ueai$48o$1@gioia.aioe.org>
    <6232c195$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <t1o7sf$1ofp$1@gioia.aioe.org>
    From: cef <c...@i...pl>

    > "cef" 6232c195$0$474$6...@n...neostrada.pl

    > Nie znam tej linii -- jeśli chcesz, wyjaśnij.

    Jeśli nie znasz, to znaczy, że nie zrozumiesz,
    albo nie interesujesz się wystarczająco takimi sprawami
    i nie identyfikujesz się z żadnym sortem.

    > Nie będę. Nie tylko Ukraińcom -- ogólnie nie okazuję niechęci
    > obcokrajowcom.

    I pewnie nie wiesz, że jesteś w mniejszości.
    Mnie wychowano w duchu tolerancji, ale widzę jak duży wpływ
    na zachowanie neutralności mają osobiste doświadczenia.
    Pomyśl czy gdyby Ci Litwini czy Białorusini z hasłami czysto
    narodowościowymi na ustach wymordowali Twoją rodzinę, to czy łatwo
    było by Ci zachować to dzisiejsze przyjazne nastawienie?

    > Przybyszy trzeba zmieszać z Polakami bez odbierania im ich
    > języka czy kultury w ogóle, wliczając w to ich religię.

    Historia pokazuje, że to nie jest łatwe.
    Konfliktów stricte etnicznych nie brakuje (nie brakowało) na całym świecie.