eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWłaśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klientaRe: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą
    kartę :-) nieistniejącego klienta
    Date: Sun, 8 Nov 2015 09:47:53 -0600
    <563d3471$0$694$65785112@news.neostrada.pl> <n1je5m$vqg$2@dont-email.me>
    <563d4ac7$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1jjse$vqg$5@dont-email.me> <563d5960$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1jlla$vqg$6@dont-email.me>
    <563dfd83$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1l49m$o5c$1@dont-email.me> <1...@4...net>
    <n1lndu$9i2$1@dont-email.me>
    <1pre84ywsql0z.17uch2vndwad6$.dlg@40tude.net>
    <n1lsr6$9i2$2@dont-email.me> <563e8b0f$0$694$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1m8s4$9i2$4@dont-email.me> <563f25fe$0$649$65785112@news.neostrada.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Witek! Ale to rzeczywistość. Ja się zorientowałem. Wiesz ilu nie?

    > Spokojnie. Będę kontynuował. Na pewno nie dostaną - jak na priv
    > sugerowałeś - żadnych moich dodatkowych danych osobowych, bo są
    > niewiarygodni.

    > Dumny jestem. A czy czasem nie jest tak,ze doskonale wiedzą, że
    > puszczają świadomie fraudy?

    ale ty jestes zabetonowany.

    kupiles subskypcje, wyraziles zgode na obciążenie karty, a teraz własne
    gapiostwo i niewiedzę probujesz przykryc teorią o fraudach.
    czas sie przyznac do błedu.
    Dwa dni temu zaproponowałem ci rozwiązanie. Ale ty sie wolisz dalej
    pieniaczyć. Wiec radź sobie sam. Uwazalem cie za inteligentniejszego.