eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWłaśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klientaRe: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!etern
    al-september.org!feeder.eternal-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTE
    D!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą
    kartę :-) nieistniejącego klienta
    Date: Fri, 20 Nov 2015 08:38:51 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 49
    Message-ID: <n2nb5e$q2i$3@dont-email.me>
    References: <5...@g...pl> <n1obtv$pug$1@speranza.aioe.org>
    <564d01e0$0$651$65785112@news.neostrada.pl> <n2jopg$oud$1@dont-email.me>
    <564e6352$0$701$65785112@news.neostrada.pl> <n2long$4sk$4@dont-email.me>
    <564ebad0$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 20 Nov 2015 14:36:31 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1d6283019ae36a9d3448d1d81ad8bc86";
    logging-data="26706";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19SS34lBCqW4C1IXcMNmnQfkI7yE4XyoWE="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:44.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/44.0a2
    In-Reply-To: <564ebad0$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    Cancel-Lock: sha1:5+Y1fXuA7p2tb1c/Zj4e9fdhyO0=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:618257
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Tomasik wrote:
    > W dniu 20-11-15 o 01:18, witek pisze:
    >
    >>> Wielokrotnie nas tutaj przekonywałeś, że karta kredytowa jest lepszym i
    >>> bezpieczniejszym rozwiązaniem niż debetowa, bo w razie niesłusznego
    >>> obciążenia wystarczy jeden telefon do banku, a w razie fraudu na karcie,
    >>> to bank rzekomo miał tracić.
    >>> Jak wygląda rzeczywistość, to właśnie mieliśmy okazję się przekonać.
    >>>
    >>
    >> 1. w zadnym miejscu nie bylo fraudu. Byla zgoda na rekurencyjne
    >> obciążanie karty, które można w każdej chwili wycofać. No ale po co
    >> skoro można się kłócić.
    >
    > Otóż Witku nie można wycofać. Na podany przez Ciebie numer zadzwoniła
    > moja koleżanka która biegle zna język angielski i to we właściwym
    > narzeczu, bo kilka lat pracowała u Hindusów. Firma kręci i żąda
    > przesłania dokumentów e-mailem. Nie ma mowy o zwrocie poprzednich
    > pieniędzy - co sugerowałeś w poprzedniej korespondencji.

    mozna wycofac, bo babka chciala to przy mnie zrobic.
    i robilem to juz setki razy przy rezygnacji usług z czegokolwiek.
    moze narzecze nie to.


    >
    > Jak tu już napisałem otrzymałem z Banku telefoniczną informację, że bank
    > POPROSIŁ ich, by już więcej nie obciążali mojej karty i Bank sądzi, ze
    > tego więcej nie zrobią. To świadczy o tym, że Bank nie panuje do końca
    > nad tym, co się dzieje na moim rachunku.

    i bank dostanie odpowiedz, ze nie są tobą i mogą się iść bujać.
    Nie oni zamawiali subskrypcję.
    Chyba, ze ci pojdą na rękę co całkiem możliwe.



    >
    > Tu się okazało, że ani CHIP ani pasek im nie potrzebny. Starczy
    > znajomość numeru karty. Ba, jak się okazało, to może być nieistniejąca
    > karta.
    >

    od zawsze wstarczal numer karty, data waznosci i nazwisko.
    Dopiero potem zacząto wprowadzac "udogodnienia" elektroniczne dla wygody
    bankow i klientów.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1