eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWłaśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klientaRe: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.f
    r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!
    unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą
    kartę :-) nieistniejącego klienta
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5...@g...pl> <n1obtv$pug$1@speranza.aioe.org>
    <564d01e0$0$651$65785112@news.neostrada.pl> <n2jopg$oud$1@dont-email.me>
    <564e6352$0$701$65785112@news.neostrada.pl> <n2long$4sk$4@dont-email.me>
    <564ebad0$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <564eed2d$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 21 Nov 2015 00:02:36 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.3.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <564eed2d$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <564fa68c$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.103.38
    X-Trace: 1448060557 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22842 83.24.103.38:56684
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2392
    X-Received-Body-CRC: 3841120460
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:618264
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20-11-15 o 10:51, J.F. pisze:

    >> Jak tu już napisałem otrzymałem z Banku telefoniczną informację, że
    >> bank POPROSIŁ ich, by już więcej nie obciążali mojej karty i Bank
    >> sądzi, ze tego więcej nie zrobią. To świadczy o tym, że Bank nie
    >> panuje do końca nad tym, co się dzieje na moim rachunku.
    > No ba, odkad weszly te komputery, to wszystko dzieje sie samo :-)

    Tu nie jest problemem komputer.
    >
    > Ciekaw jestem czy polecenia zaplaty lepiej pilnuja, czy zezwolenia
    > sobie, a kazde przychodzace zostanie zrealizowane ...

    Nie wiem. Jak dotąd nigdy z tym bankiem tego typu kłopotów nie było, a
    mam tam rachunek ponad 20 lat.
    >
    >>> Tu się okazało, że ani CHIP ani pasek im nie potrzebny. Starczy
    >>> znajomość numeru karty. Ba, jak się okazało, to może być
    >>> nieistniejąca karta.
    >> Zakonczona/zastrzezona, a nie nieistniejaca :-)
    >
    > No coz, tak sie zastanawiam co bym zrobil - zlikwodal karte i konto i
    > niech sobie przyjmuja obciazenia, czy tylko zlikwodowac karte i poczekac
    > co z tego wyniknie :-)

    A jaką masz gwarancję, że w tym innym jest inaczej? Lepiej?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1