eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWniosek o wydanie KK w mBanku - zawracanie głowyRe: Wniosek o wydanie KK w mBanku - zawracanie głowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.t
    pinternet.pl!news-out.visi.com!petbe.visi.com!news.octanews.net!in.100proofnews
    .com!in.100proofnews.com!nsnmrro1-lo.nuria.telefonica-data.net!nsnmrro2-lo.nuri
    a.telefonica-data.net!not-for-mail
    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wniosek o wydanie KK w mBanku - zawracanie głowy
    Date: Thu, 19 Feb 2004 17:46:17 +0100
    Organization: -
    Lines: 22
    Message-ID: <3...@4...com>
    References: <c116vd$dfm$1@news.onet.pl> <c1181h$f1s$2@topaz.icpnet.pl>
    <c125tm$m2r$1@news.onet.pl> <c12ea2$scc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <c12fa6$8g9$1@news.onet.pl> <c12fnr$69a$1@news.onet.pl>
    <c12imk$i2s$1@news.onet.pl> <c12j0l$7qr$1@news.onet.pl>
    <c12mnb$4lg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 98.red-81-36-116.pooles.rima-tde.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nsnmrro2-gest.nuria.telefonica-data.net 1077209177 2071 81.36.116.98 (19 Feb
    2004 16:46:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...nuria.telefonica-data.net
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Feb 2004 16:46:17 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:286559
    [ ukryj nagłówki ]


    >wpisać nawet milion złotych, a i tak proponowany limit KK będzie mniej
    >więcej jedno lub dwukrotnością zadeklarowanych _dochodów_ netto, zależnie od
    >wpisanej "deklarowanej sumy wydatków"

    Gdy zadeklarowana suma wydatkow jest wieksza to proponuja blizej jedno czy
    dwukrotnosci zadeklarowanych dochodow?

    >Tym samym pisanie, że można uzyskać kartę wg. wpływów na konto (a nie wg.
    >udokumentowanego dochodu) jest mydleniem oczu. Co najwyżej można być

    Ewidentnie takie postepowanie, podawanie nierzetelnych informacji, wprowadzanie
    klienta w blad, lamie Zasady Dobrej Praktyki Bankowej:
    http://www.zbp.pl/doc/zdpb.pdf
    wiec ich mozesz zaskarzyc do Komisji Etyki Bankowej.

    Lamana jest tez polityka mbanku okreslana oficjalnie mianem filozfii dzialania:
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/filozofia3.html
    gdzie pisza "zatrudnia zespół zaangażowanych ludzi, których najważniejszym
    zadaniem jest służyć klientom", jakos w tych wszystkich ostatnich dzialaniach
    mbanku tego sluzenia klientom tak naprawde nie widac.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1