  • Data: 2009-04-16 07:36:24
    Temat: Re: Wolny rynek w wykonaniu PO
    Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pafcik" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:gs4o6e$sbb$1@inews.gazeta.pl...

    > od ilu zawetowanych rocznie ustaw zaczyna się nowomowa ?
    >
    > sprawdź może odrobinę statystyk,
    >
    > Lech Kaczyński jest prezydentem bijących poprzedników na głowę w 2ch
    > rzeczach :
    >
    > - ogłaszaniu żałoby narodowej (absolutny rekord wszechczasów, bije w tym
    na
    > głowę standardy nie tylko Polskie ale wręcz światowe)

    Och jej, jak to dramatycznie napisałeś. Sam to wymyśliłeś czy gdzieś
    usłyszałeś?
    Zachęcony do pisania o konkretach sprawdziłem:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBa%C5%82oba_narodo
    wa
    Kwaśniewski - od marca 2004 do lipca 2005, czyli w nieco ponad rok, ogłosił
    4 razy, co daje średnią... Zresztą, taki bystrzak sam umie sobie policzyć.
    Kaczyński - od stycznia 2006 do kwietnia 2009 (czyli 3 lata) ogłosił ją 5
    razy (ta sprzed kilku dni jest właśnie piąta).
    Chciałbyś coś dodać?

    > - wetowaniu ustaw

    A tego nie chce mi się szukać. Możesz napisać?

    > to są wszystko łatwo policzalne KONKRETY

    A policzyłeś chociaż?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII