    From: j...@y...com (Juliusz)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wp?acanie got?ki prze bankomat - CITI bank
    Date: 21 Feb 2002 04:12:22 -0800

    "Witek" <w...@p...onet.pl> wrote in message news:<a4r6or$r5e$1@news.tpi.pl>...
    > Praktycznie dziala.

    Bardzo różnie z tym bywa. W ciągu ostatniego pół roku 4 x bankomat
    CITI nie realizował tej funkcji: 3 x w W-wie przy Al. Jerozolimskich i
    1 x na Pradze. Było to zawsze wieczorem 20-23. Konieczność targania ze
    sobą z większej kwoty o tej porze do domu przez Pragę, jeszcze rowerem
    ;-), zupełnie mnie nie ucieszyła.

    Ja np. pracuję od 10 do 18, a oddziały CITI są teraz czynne od 10 do
    17. I szlag mnie trafia, kiedy nie mogę wpłacić otrzymanej wcześniej
    (licząc na taką możliwość) gotówki w bankomacie "wspaniałego: CITI.
    Ten bank to w ogóle osobny temat.