eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWpis do BIKu po latach, odmowa podania historii transakcji › Re: Wpis do BIKu po latach, odmowa podania historii transakcji
    From: "vis" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wpis do BIKu po latach, odmowa podania historii transakcji
    Date: Sun, 6 Apr 2008 21:25:56 +0200

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:1ri28nh8jieu5.z15rgdpiumf1$.dlg@40tude.net...

    > Nie rzutuje na zdolność kredytową, ale rzutuje na wiarygodność.
    >
    > --
    > Marcin Mokrzycki
    > gg:659336 o2:mmokrzycki

    W moim przypadku, wysłali do BIKu informacje o mnie, czego nie byłem
    świadom. Rozmowy telefoniczne i osobiste w oddziale z dysponentem
    były tylko stratą czasu. Złożone pismo po prostu olali. Złożyłem pozew
    do sądu i na rozprawie, kiedy okazało się, że wysyłali korespondencję
    w tej sprawie (tylko raz) na stary adres (wysyłając inną korespondencję
    na nowy), uznali wszystkie moje roszczenia za słuszne.

    pozdr
    vis