  • Data: 2009-01-20 21:31:06
    Temat: Re: Wplatomaty Multibanku dla klientow mBanku
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Sty, 22:14, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:

    > Rzeczywiście tak było? Niewiele pamiętam z tego okresu - bardziej od
    > Pewexów,jeansów sprzedawanych w banku, kolejek do masarni itp. kręciły mnie
    > zabawy w piaskownicy, gra w piłkę i rozmowy przy trzepaku :D
    > Więc jeżeli mógł byś bardziej przybliżyć tą kwestię, będę bardzo wdzięczny
    > :)

    Ja również nic nie pamiętam. Sprawę znam z opowiadań i literatury.
    Idea była taka: Polonusi przesyłają do kraju dolary, a my, cwani
    komuniści, umozliwiamy obdarowanym ich wydanie w taki sposób, abyśmy
    na tym zarobili. Ponieważ obsługą przekazów zajmował się poprzez swoje
    agencje Pekao SA, on także organizował w kraju zbyt towarów z tzw.
    drugiego obszaru płatniczego oraz co lepszych krajowych. Mogłeś w
    banku kupić wszystko: wranglery, wodę Old Spice, Volkswagena Garbusa,
    eksportową szynkę Krakus, piwo Żywca czy Heinekena, a nawet mieszkanie
    na Mokotowie w Warszawie..;-)