  • Data: 2009-01-21 11:45:51
    Temat: Re: Wplatomaty Multibanku dla klientow mBanku
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "jack" <n...@s...pl> napisal w wiadomosci
    news:1oadb5su9lemd.w6kdqm3nquzy$.dlg@40tude.net...

    > To samo pytanie mam odnosnie rachunku inteligo (2 numery rachunkow, osobne
    > karty), czy bank ma prawo w jakis sposob zablokowac wyplate srodkow z
    > konta
    > nr 2 przy ujemnym saldzie na k. nr 1.

    Gdy u mnie cos takiego sie zdarzylo, na rachunku karty bylo niedozwolone
    saldo debetowe (i naliczaly sie odsetki), a na koncie dodatkowym pieniazki
    sobie spokojnie lezaly. Ale podejrzewam, ze gdyby byla taka potrzeba, bank
    potracilby sobie z innego rachunku. O ile sie nie myle, taka sytuacja jest
    przewidzana w regulaminie (mam wrazenie, ze o tym czytalem).