    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wplatomaty Multibanku dla klientow mBanku
    Date: Wed, 21 Jan 2009 06:21:34 -0800 (PST)
    <gl7044$867$1@news.interia.pl>
    <7...@u...googlegroups.com>
    <gl76g3$gu3$1@news.interia.pl>

    On 21 Sty, 14:16, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z środa 21 styczeń 2009 13:30
    > (autor krzysztofsf
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak:
    > <7...@u...go
    oglegroups.com>):

    > Bo pisałem o Konqu a nie Kongu :D Konq(ueror)... Taka przeglądarka, szybka i
    > świetnie zintegrowana z systemem, więc jej używam.

    To juz wiem, czego sie domyslac, jesli napiszasz o Linusiu.

    > No to w ogóle masakra, musiałbym co miesiąc wklepywać :(

    Tyle, ze maja podpowiedzi kont urzedow skarbowych - ale to malo - a
    jak ktos wyjedzie na wakacje lub zachoruje?
    Przelewy przyszle sa bardzo istotne.

    > No to pisałem, bo część wołała ,,zaorać mbank''.

    Fajny jest - swietne konto rezerwowe.
    Teraz zastanawiam sie czy taniej bedzie zaplacic odpowiednik 50 euro
    do banku bulgarskiego z mBanku czy z BZWBK - bo eurobank tylko
    przelewy wychodzace krajowe.

    BZWBK daje koszt 0,25% - min. 9,95 + 2% przelewanej kwoty
    mBank - 0,25% min 20 zl.

    przy 50 euro BZWBK wydaje sie tanszy.