  • Data: 2004-02-15 12:13:23
    Temat: Re: Wprowadzenie EURO a kredyt denominowany
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle ze w odwrotnym kierunku, oczywiscie.

    > Bedzie mialo zasadnicze znaczenie, gdyz od momentu usztywnienia kursu
    > stopy procentowe zlotowkowe beda rowne tym w euro.
    > Krzysztof Halasa, B*FH

    No i na tej wypowiedzi Kolegi Kozłowskiego sam widzisz jaka jest wiedza (nawet
    na tej grupie) o konsekwencjach wprowadzenia EURO. Dziękuje, że sprawę
    wyjaśniłeś. Szczegółowych odpowiedzi na Twój post udzieliłem wyżej.
    Pozdrowienia Tensor1.

    PS. Poruszyłeś w poprzednim poście sprawę, którą pominąłem. Przy zachowaniu
    kredytu w CHF (po wprowadzeniu EURO), będzie się ponosiło dodatkowe koszty
    wynikające z różnicy pomiędzy kursem średnim a kursem sprzedaży CHF za EURO.
    Uważam jednak, że większość ludzi przejdzie na EURO. Dla przykładu, ile teraz
    ludzi np. w Niemczech bierze kredyt w CHF. (Trudno je nawet dostać, chyba że
    zarabiasz w CHF - tak pisał niedawno kolega pracujący w niemieckim banku).