eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Wprowadzenie obsługi kart w firmieRe: Wprowadzenie obsługi kart w firmie
  • Data: 2009-12-05 11:13:21
    Temat: Re: Wprowadzenie obsługi kart w firmie
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dąbrowski pisze:
    >
    > Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > news:hfbjhi$40l$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >> Witam.
    >>
    >> Zmieniłem pracę i zacząłem odpowiadać za usługowy kawałek średniej
    >> firmy. Konkretnie jest to myjnia autocystern, cystern kolejowych,
    >> kontenerów itd. Klienci są polscy oraz zagraniczni. Zastanawiam się
    >> czy nie usprawniłoby całej roboty wprowadzenie płatności kartami za
    >> usługi.
    >
    > A co klienci na to? Czy przypadkiem w rozliczeniach między firmami
    > wygodniejsza formą zapłaty nie jest przelew?

    Pytanie, jaki procent faktur z opozniona platnoscia nie jest placonych
    w terminie?
    Mozna na tej podstawie wyliczyc symulacje , czy koszty obslugi
    transakcji karcianych zostana zrekompensowane przez terminowosc wplywow
    za uslugi, czyli niekredytowanie klientow.

    Jesli klienci placa tylko gotowka, przed czy zaraz po usludze, sytuacja
    jest troche inna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1