  • Data: 2008-07-14 13:37:23
    Temat: Re: Wreszcie dobra karta kredytowa. :) Carrefour viza. :)
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja tam używam tej cerfurowo lukasowej karty i nie narzekam :)

    1,5% rabatu na każde zakupy w sklepach cerfue
    1,5% rabatu na paliwko na stacjach przy cerfur
    (czasem w promocji nawet rabat 5%)
    gratisowo dawali karty startowe sieci mova jak kto używał ostro karty
    ja dostałem 5szt po 10zł to razem 50zł
    + założenie za darmo na rok i jeszcze 50zł dostałem w zeszłym roku

    same ++++++

    ps . zawsze spłacam ją w całości i w terminie.
    wtedy karta jest idealna i bezproblemowa.
    po roku roczne utrzymanie to 20zł

    pozdr
    Piotr