  • 1. Data: 2008-07-11 16:40:17
    Temat: Wreszcie dobra karta kredytowa. :) Carrefour viza. :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    Wreszcie dobra karta kredytowa. :) Carrefour viza. :)
    Wystarczy spłacić w ustalonym terminie tylko kwotę
    minimalną, aby nie płacić odsetek czy prowizji. :)

    Pomyłki nie ma -- pytałem wielokrotnie. Nawet zauważyłem, że
    w przypadku innych kart kredytowych tak nie jest. Pani spokojnie
    wyjaśniła mi, że nie jest to zwykła karta kredytowa, ale karta
    rabatowo-płatnicza (albo na odwrót -- nie pamiętam; może jednak
    to karta płatniczo-rabatowa) i w tym przypadku wystarczy spłacenie
    jedynie kwoty minimalnej -- na przykład 20 złotych. (system wyliczy,
    jaka to kwota)

    -=-

    Myślę sobie -- wezmę. :) Będę płacił w sklepie za zakupy, będę płacił
    tam rachunki -- wszystko bez prowizji i za wszystko tylko minimalna
    kwota w ustalonym terminie... Resztę (jak rozumiem) bierze na siebie bank...

    -=-

    Jestem zmęczony (życiem, panienkami (Portugalczykowymi) i kajakiem oraz
    bolącym kolanem) więc drążę temat spłacania... Wreszcie po jakimś czasie
    dochodzimy do porozumienia (consensusu?) -- trzeba jednak spłacić całość
    w ustalonym terminie, 54 dni, aby nie płacić odsetek...

    -=-

    Mogę wziąć limit od 500 złotych do 2000 złotych. :)
    Na kartę mam zaczekać 3 tygodnie, umowę mogę podpisać teraz,
    wzoru umowy do domu wziąć nie mogę, chyba że umowę podpiszę
    i przy okazji zabiorę ze sobą misia (jednego mam z Citi -- nie
    byłby samotny) lub bon na 30 złotych, lub odtwarzacz MP3 (pojemny
    na 2 GB) -- w ciągu 10 dni będę mógł bezpłatnie odstąpić od umowy...

    -=-

    Oczywiście to karta Lukas banku.
    Jeśli chcę wypowiedzieć umowę -- raczej muszę z karty korzystać co najmniej 6
    miesięcy...
    No i muszę wykonać co najmniej 3 transakcje...

    -=-

    Portugalczyku jak nóż bezlitosny naciąłeś dziewcząt jak róż w kraju sosny. :)
    A chodzi dokładniej o słowa 'nie wstał, nie wybiegł, nie dofinansował'. ;)
    (oczywiście to nie o mnie -- bo ja wstałem, tyle tylko, że nie dofinansowałem
    i nie wybiegałem -- nawet myślami w przyszłość, w czym bolące kolano by nie
    przeszkodziło; panienki też nie dofinansowały, czyli nie chciały partycypować) ;)

    -=-

    Może więc warto wziąć tę kartę z bonem i odbić sobie tę dychę z ochrony lasów? :)
    Promocja trwa do 12 sierpnia. Mniemam, że to nie tylko białostocka promocja. :)

    Ja karty nie wziąłem, ale jak już ktoś w tym bagnie grzęźnie -- o czym świadczy
    ochrona lasów -- może spróbować. :) Można by nawet umowę tutaj obmacać (coby
    nie popaść w tarapaty) podpisać zbiorowo ;) i nie korzystać z karty ponad to,
    co konieczne do tego, by za nią nie płacić? :)

    Jak to wieszcz mówi -- gwałt niech się gwałtem odciska. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2008-07-14 13:37:23
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    Ja tam używam tej cerfurowo lukasowej karty i nie narzekam :)

    1,5% rabatu na każde zakupy w sklepach cerfue
    1,5% rabatu na paliwko na stacjach przy cerfur
    (czasem w promocji nawet rabat 5%)
    gratisowo dawali karty startowe sieci mova jak kto używał ostro karty
    ja dostałem 5szt po 10zł to razem 50zł
    + założenie za darmo na rok i jeszcze 50zł dostałem w zeszłym roku

    same ++++++

    ps . zawsze spłacam ją w całości i w terminie.
    wtedy karta jest idealna i bezproblemowa.
    po roku roczne utrzymanie to 20zł

    pozdr
    Piotr

  • 3. Data: 2008-07-14 19:54:52
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "PiotrF" g5fl47$en6$...@m...internetia.pl

    > same ++++++

    Więc na pewno znajdzie masę nabywców/chętnych. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'