  • Data: 2009-10-25 14:46:00
    Temat: Re: Wreszcie jakiś konkretny artykuł o stoczniach....
    Od: "stary" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hc1hhr$ajb$1@news.onet.pl...
    > Jak jutro nie bede miał na VAT i później na ZUS, to dokładnie wszyscy będa
    > mieli w dupie fakt że mi komornik wejdzie na hipoteke.
    > Dlaczego państwo wg Ciebie ma ratować tylko niektóre miejsca pracy, a nie
    > wszystkie?
    > Uprzedzam ew. odpowiedź, że ja jestem jeden a ich dużo.
    > Nie, zlikwidowanych działalności gospodarczych jest o wiele więcej niż
    > tych robotników z Cegielskiego i stoczni:
    > http://plfoto.com/1980360/zdjecie.html

    Powinno ratować wszystkie miejsca pracy,ale niestety to niemozliwe.Duży
    wiecej znaczy tak czy siak, wiec o czym tu gadać.
    Weźmy np. sytuację gdyby państwa nie pomogły zadłuzonym duzym bankom.Mały
    zdechłby z głodu wtedy.
    Jak w zyciu jest ważne i wazniejsze
    I proszę nie pisać ze pomoc bankom sie nienalezała..
    pozdrawiam stary