  • Data: 2009-10-26 09:00:31
    Temat: Re: Wreszcie jakiś konkretny artykuł o stoczniach....
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stary"

    > Własnie tak ma być piekarz ma robic bułki,stoczniowiec robic statki
    > ,fryzjer strzyc.
    > I wtedy jest normalnie.

    Nie jest normalnie gdy nic się nię zmienia.
    No ale może w pewnym sensie tak - taki stan się wtedy nazywa 'śmierć'.

    Ja bym chciał miec cały czas zamówienia na swój produkt, i jak sie skończą,
    to żebym nie musiał szukac rynku i się uczyć, tylko dorzuć się do innych i
    mi odbecelujcie parę baniek.
    Wtedy bede miał normalnie, jak zawsze było do tej pory.
    Nie chcę inaczej, martwić się i kombinować skoro mógłbys z kolesiami sie na
    mnie zrzucić.
    Skarbowy sam z siebie umorzyć podatki na rok do przodu, ZUS przyznac sutą
    emeryturę i anulować wszystkie zaległości.

    Ale nikt nie zrobi tego bo wszyscy mają w dupie fakt czy wpieprzam ziemniaki
    na sucho, czy tez może codziennie kolację w restauracji.

    Problem jest tylko jeden: nigdy nie zwołam 2000 kolesi i nie pójdę
    napieprzać policji.
    Bo jak bedę mógł, to bym był wielkim poszkodowanym związkowcem walczącym o
    swoje prawa z cudzej michy.