  • Data: 2009-10-28 16:34:49
    Temat: Re: Wreszcie jakiś konkretny artykuł o stoczniach....
    Od: maniek żyła <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    vanbasten pisze:

    > no jasne... ja mentalnosc mam popierdolona... bo zapieprzam tam gdzie jest
    > zbyt na moje uslugi... a jak zbyt sie urwie to moj cyrk i moje malpy... tego
    > mnie przecie nauczyli za czasow "glebokiego socjalizmu" trybuny ludu i
    > sztandaru zielonego... i nigdy w ptasim moim mozdzku nie zakumam
    > kapitalistycznej idei stoczniowej przedsiebiorczosci... przeciez to nieistotne
    > czy to co klasowy robotnik zespawa ma jakikolwiek ekonomiczny sens... on kurwa
    > musi spawac a wy panstwo mi tu placic... tak bylo zawsze i tak bedzie... ze
> [...]
    wiesz co
    kup sobie ciagnik i wyjedź nim gdzieś na wczasy
    odnośze wrażenie że jesteś rasowym pasozytem społecznym w rodzaju
    jakiegoś cinkciarza, gracza na giełdzie bądź prowadzisz jakąs firmę
    pasożytniczą.
    ogólnie nie wdaję się w polemikę bo to tak jakby polemizować z królowa
    francuska na temat braku chleba i surogacie w postaci ciastek.
    jak to sie mówi punk widzenia zalezy od dupy a właściwie od tego gdzie
    ona się znajduje.
    pojmij pasozycie jeden ze twoja pozycja zalezy od tego że ktos uprzatnie
    śmieci na ulicy , ktoś wydoi krowę, a ktoś wypierze skarpety
    jestes pasozytem społecznym i w dodatku z cyniczna fiilozofia jakiegoś
    psychopatycznego arystokraty.
    w zasadzie to mi ciebie nieco powiedzmy to żal nawet trochę, bo twoje
    zapatrywania pewnie sa zwiazane z utożsamianiem się z kasiorom, która
    wg ciebie oddaje wyjatkowość istoty ludzikej w społeczeństwie.
    niech i tak będzie miej te swoje cudaczne wyobrażenia, ale trzyma je dla
    siebie, a nie wywnętrzasz sie na forumie.

    w diodatku ironizujesz z ludzi pisząc o jakieś tam soli, robotnikach z
    dziada pradziada w formie szyderczo- drwiacej, co samo w sobie
    charakteryzuje twój charakter.
    trudno sie jednak mówi, postawy tego typu były , są i będą
    czasem sadzę że troszeczke doswiadczenia by sie takim przydało .
    np nabytego w obozie dla kryminalstów na kołymie, gdzie wsród podobnych
    wyznawców miałbyś mozliwoś skonfrontować swoja filozofię z praktyka.