    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wspaniałe raty w CETELEM (BANK)
    Date: Mon, 27 Aug 2007 05:36:59 -0000

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie, mój drogi :-) To ludzie nie wiedzą, że to przestępstwo. Gorąco zalecam
    > lekturę art. 36 i 37 Ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych.
    > Zresztą cała jest ciekawa i nie długa.
    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20030500424&type=3&name=D20030424Lj.pdf
    > Ludzie często się "kopia z bankiem, zamiast krótkiej prośby o sprostowanie
    > i w razie jej bezskuteczności zawiadomienia organów ścigania.

    Dzieki za ten link do dokumentu.

    Wrzucilem w poblizu link do forum, na ktorym ekspertem jest szef
    marketingu BIK, i mimo kilkukrotnych nagabywan, nie podal nikomu
    powyzszych informacji, gdy pytano go, jak zmusic bank do korekty
    nieaktualnych danych.
    Ciekawe tez, jak wydusic od BIK darmowe informacje od swoich
    zobowiazaniach.
    Zadaja potwierdzenia przelewu na koszty w kwocie 10 zl, mimo, ze
    mieszkancy Waqrszawy dostaja te dane bezplatnie.

    Uwazam, ze powinni dane wysylac za darmo, jedynie zadajac koperty
    zwrotnej (w przypadku gdy prosimy listownie).
    masz moze na to jakis pomysl?
    Chyba do nich napisze i wysle koperte...