  • Data: 2011-02-20 16:21:26
    Temat: Re: Wsparcia przełamane
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stary" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4d6101e3$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pełne poparcie XXL.
    > Poziom Kononowicza jeszcze przełykam.
    > Ale poziomu Tuska i lberalnych złodzieji,których reprezentuje skippy nie
    > scierpie.

    Tusk i PO to nie jest żadna liberalna partia
    Jkaą wolność wprowadzili?
    Nic nie wiem o uproszczeniu prawa.
    Poza tym premier, który się nie spotyka z przedsiębiorcami...
    To śmieszne.
    Wszystko pomieszałeś pajacu

    > Gnojek typu skippy udaje ze wszystko wie.
    >
    > Nie pozdrawiam pajaca skippy)
    >
    > stary
    >
    > ps .dawno tu nie byłem ,ale widze ze ten kretyn s dalej
    > istnieje,moze kiedys rozjedzie go jakis porszak polskiego liberała i
    > bedzie spokój)

    czyli proponujesz taką wersję strzału w potylicę w lekkiej wersji za poglądy
    tacy jesteście