  • Data: 2011-02-20 18:47:33
    Temat: Re: Wsparcia przełamane
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Emeryt wrote:

    > W PRL wiele rzeczy nie było "normalnych", ale też wiele rzeczy było o
    > wiele normalniejsze niż to jest w czasach obecnych, zaczynając od tego że
    > złodziei było 100 razy mniej, podatki były niższe (lub wcale ich nie było
    > np.VAT), służba zdrowia była normalna, edukacja była bezpłatna itd.itd
    > Krzyczeć że w PRL wszystko było złe i tylko złe mogą tylko Ci którzy w
    > tamtych czasach byli dziećmi lub wogóle jeszcze ich nie było na tym
    > świecie.

    Wszystko było świetnie tylko zbankrutował. Nie tylko w Polsce zbankrutował
    ten system. Zbankrutował w każdym kraju w którym występował. Powiedz
    dlaczego ten system gospodarczy bankrutuje? Dlaczego zbankrutował w ZSRR i
    wszystkich demoludach, w Kambodży, w Korei Północnej, na Kubie i wszystkich
    krajach afrykańskich gdzie występował? Postaraj się podejść do tego bez
    emocji i odpowiedz dlaczego ciągle bankrutuje. I na koniec. Co to znaczy
    bezpłatna edukacja? Czy nauczyciele pracowali za darmo? Czy prąd do szkół
    dostarczany był za darmo? Czy śmieci wywożone były za darmo? Czy szkoły były
    budowane za darmo? Jeżeli nie to kto za to płacił? Gomułka? Gierek? Może
    obywatele. Ale z czego jak nie płacili podatków. Może po prostu dostawali
    pensje mniejsze o połowę od tych, które zarobili? Znasz odpowiedzi na
    nurtujące mnie pytania. Wytrzyj pianę z ust.