eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
  • From: Markus Sprungk <z...@c...cy>
    Subject: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <d3u3cp$i1l$1@achot.icm.edu.pl> <d3u4ld$lpe$1@news.onet.pl>
    <d3u6ud$jqn$1@inews.gazeta.pl> <d3u7p3$9cv$1@news.onet.pl>
    Date: Sun, 17 Apr 2005 20:28:46 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    X-Allegro: msprungk
    X-MVP_ID: 10445
    NNTP-Posting-Host: 80.48.245.221
    X-Trace: news.home.net.pl 1113762526 80.48.245.221 (17 Apr 2005 20:28:46 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 38
    X-Authenticated-User: msprungk.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:344449
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):


    > Nie oceniam zatem ani polityki banku (moim zdaniem glupota, ze w taki
    > sposob to zrobiono, skoro wprowadzili progi wysokosci oprocentowania,
    > mogli dac tez 5 zl dla salda ponizej 2,5 tysiaca i juz), ani tego, ze
    > ludzie zamykaja konta.

    Mnie tylko zastanawia jedna rzecz, że podczas rozmowy telefonicznej z
    konsultantem nikt nawet nie starał się mnie zatrzymać w tym banku. Zupełnie
    inaczej niż w Lukasie jak zamykałem konto. Miesięcznie wpływało tam na
    konto jakieś 2500 by za 3 dni znalazło się to wszystko na koncie w Mbanku
    ;)

    Jak zamykałem konto w Lukasie to pytano mnie co jest tego przyczyną i osoba
    pytająca wyraźnie była rozczarowana tą decyzją i dodała, że gdybym zmienił
    w przyszłości zdanie to zapraszają ponownie. Do kompletu po tygodniu
    zadzwonił jakiś gość z Lukasa i pytał czy rezygnacja z konta nie jest
    przypadkiem spowodowana jakimś zaniedbaniem po stronie banku co naprawdę mi
    się podobało. Lukas jest bankiem, który interesuje się swoimi klientami. A
    tutaj kompletny brak zainteresowania, by nie rzecz normalne olewanie
    pacjenta. Co dziwnego na konto w VW wpływało i było trzymane o wiele więcej
    kasy niż na konto w Lukasie a pomimo to konsultant nie wykonał żadnego
    gestu co samo w sobie jest dość przykre

    A wystarczyło krótkie "dziękujemy, że wybrał Pan VW i był z nami przez ten
    czas i mamy nadzieję, ze kiedyś wróci Pan do nas". I tyle. Po prostu
    odrobina grzeczności nie zaszkodziłaby.




    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098
    *UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1