eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Peet <j...@t...pbz>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
    Date: Sun, 17 Apr 2005 21:09:57 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <d3uch6$244$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d3u3cp$i1l$1@achot.icm.edu.pl> <d3u8t8$if6$1@news.onet.pl>
    <d3u9lo$ra6$1@achot.icm.edu.pl> <d3uask$fhf$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: blt202.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1113765222 2180 83.28.213.202 (17 Apr 2005 19:13:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Apr 2005 19:13:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <d3uask$fhf$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:344468
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2005-04-17 20:45, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    >>A co do samego Banku to w zasadzie teraz będzie to bank dla nikogo:
    >>- kiepska jakość dla wymagających klientów;
    >>- wysoka kwota utrzymania rachunku dla zupełnie_nic_nie_wymagającego
    >>klienta.
    >>A więc tracą niszę w której byli. Ale to już ich problem ;-)
    >
    >
    > Blad. Pozbeda sie kosztotworczych klientow, zwiekszy sie jakosc obslugi
    > tych lepszych, beda mogli pozwolic sobie na podwyzszenie oprocentowania.
    > Oczywiscie to teoria, a pewnie ktos sie na gorze wkurzyl i powiedzial,
    > ze koniec doplacania do interesu, skoro mBank na +, Inteligo na +...
    >

    Jest coś takiego jak przywiązanie do marki, jak dana marka, znak kojarzy
    się klientom. Wystarczyłoby po prostu na na 2 miesiące przed podwyżką
    powiadomić wszystkich klientów o zmianach + nawet udostępnić formularz
    rozwiązania umowy. To wszystko działałoby na plus dla firmy, która mie
    jest znana tylko, a może przedewszystkim z finansami. Ludzie pozytywnie
    odebraliby takie działania, część by zreygnowała z usług banku, ale nie
    czuliby się oszukani i nadal mogliby pozytywnie odbierać markę VW.
    Podejrzewam że niechęć i zła sława więcej narobią takiej marce strat.
    Zadowolony klient przyprowadzi 5 kolejnych, ale rozczarowany odradzi już
    10. A niechęć może teraz promieniować np. przy wyborze nowego samochodu.


    --
    Peet

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1