eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wszyscy zamykamy rachunki w VW Banku.
    Date: Mon, 18 Apr 2005 01:56:43 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 37
    Sender: a...@p...onet.pl@pc72.ostroleka.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <d3utol$pa4$2@news.onet.pl>
    References: <d3u3cp$i1l$1@achot.icm.edu.pl> <d3u4ld$lpe$1@news.onet.pl>
    <d3u6ud$jqn$1@inews.gazeta.pl> <d3u7p3$9cv$1@news.onet.pl>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: pc72.ostroleka.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1113782869 25924 217.99.63.72 (18 Apr 2005 00:07:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 18 Apr 2005 00:07:49 GMT
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 4.72.3110.5
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V4.72.3110.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:344574
    [ ukryj nagłówki ]

    Markus Sprungk napisał(a) w wiadomości:
    >Mnie tylko zastanawia jedna rzecz, że podczas rozmowy telefonicznej z
    >konsultantem nikt nawet nie starał się mnie zatrzymać w tym banku.

    Konsultant też człowiek myślący. Zna sprawę i wie, że to już
    bezcelowe. Może nie kazano im zatrzymywać klientów? Może VW po
    chwilowym poprawieniu bilansu chce się grzecznie wycofać z Polski?

    >[...]
    >Jak zamykałem konto w Lukasie to pytano mnie co jest tego przyczyną i osoba
    >pytająca wyraźnie była rozczarowana tą decyzją i dodała, że gdybym zmienił
    >w przyszłości zdanie to zapraszają ponownie.

    To zrozumiałe: bank chce się dowiedzieć co ew. poprawić aby inni
    nie odeszli. I plus za kulturę, ale...

    > Do kompletu po tygodniu
    >zadzwonił jakiś gość z Lukasa i pytał czy rezygnacja z konta nie jest
    >przypadkiem spowodowana jakimś zaniedbaniem po stronie banku co naprawdę mi
    >się podobało. Lukas jest bankiem, który interesuje się swoimi klientami.

    To ładnie. Ale ja wolę, aby bank się mną nie interesował. Jestem
    gotów za to płacić. I za to abym ja nie musiał się interesować bankiem.
    Za uczciwie i solidnie świadczenie usług też. Ale za to, że bank się
    mną ineresuje po zlikwidowaniu w nim rachunków to chyba ja kazałbym
    sobie zapłacić.
    Taki charakter. Są sprawy gdzie wolę konkrety od kurtuazji,
    zwłaszcza tej wyuczonej. Co innego, gdy bank ma wpadkę i za to
    grzecznie przeprasza (i naprawia błędy).

    Arek

    PS. Rozumiem ludzi rezygnujących z VW. Też bym chyba tak zrobił
    (b. rzadko mam potrzebę robienia przelwów).
    O szumie jaki się przy tym robi napisałem w innym poście.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1