    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyciąg KK z karty Polbanku
    Date: Sat, 24 Jan 2009 16:02:33 +0100

    Fri, 23 Jan 2009 12:16:13 -0800 (PST), w
    <2...@e...goo
    glegroups.com>, k...@o...pl
    napisał(-a):

    > Dziwne chyba.
    > jedna rzecz mi przychodzi do głowy, sprawdziłeś czy z drugiej strony
    > wyciągu nie ma czegoś?

    Ech, cancel poszedł 1min później, ale widzę byli szybsi.
    Faktycznie bank zostawił więcej wolnego miejsca niż zajmowały te 3 transakcje
    na pierwszej stronie, a ostatnią dopisał na drugiej.

    > na pierwszej stronie nic nie piszą w stylu "ciąg dalszy na stronie
    > następnej" jest tylko strona 1 z 2.

    Nie, tego nie było. Na dodatek wcześniej mieściło się zdecydowanie więcej
    transakcji na 1 stronie, a tutaj taki kwiatek.

    Można zamknąć wątek ;)