    From: "KK" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyciągi miesięczne w mBanku
    Date: Fri, 4 Apr 2003 13:58:45 +0200

    "Grzesiek S." <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b6jrhu$ovn$1@news.onet.pl...

    > nie wiem ale historia na ekranie nie jest enigmatyczna,
    Jest potwornie enigmatyczna, ani komu, ani za co

    > każda wyświetlona
    > operacja to przecież link do szczegółów o niej. To dobre rozwiązanie moim
    > skromnym zdaniem.
    Linki niestety na wydruku ' nie rozwijają się w szczegóły'. Ta już jest
    głupio na tym świecie zrobione.

    > Jak wyobrażasz sobie szczegołowe info na ekranie o
    > powiedzmy 50 operacjach.

    Np tak jak w inteligo.
    A historia jest mi potrzebna, żeby wrzucić ' w akta'.
    Drukowanie 50 stron mi się nie usmiecha skoro to samo zmieści się na jednej,
    czy dwóch.
    Z ekranu wydrukować takiej listy się nie da, bo informacje są żadne więc
    dlatego pytam, czy to co się nazywa wyciągiem miesięcznym jest troche
    bardziej szczegółowe, czy też się nadaje do pocięcia na paski i używania
    zamiast...