  • Data: 2003-09-29 07:12:18
    Temat: Re: Wyciagi z Banku PKO Bank Polski
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > po kazdej operacji bankowej otrzymuje na maila wyciag (mail
    formatowany
    > html) czy jest jakis sposob aby dane z tego dokumentu automatycznie
    byly
    > przenoszone do exela do jakiegos konkretnego arkusza tak aby miec
    historie
    > operacji wykresy itp?

    He, he... Trzeba wziąć sobie jakiegoś Pascala lub C lub nawet jakiś
    Basic i sobie napisać. Nie będzie to bardzo łatwe, ale nie przekracza
    możliwości średniozaawansowanego programisty. Kiedyś próbowałem, ale
    chyba "przez głowę" było szybciej. Przynajmniej przy tej ilości
    operacji, jaką ja przeprowadzałem. A potem jakoś konto zlikwidowałem i
    problem się rozwiązał sam.

    Grzexs